tirsdag den 23. december 2008

Det begynder at ligne Jul..





Der mangler ikke ret meget, før jeg måske synes at Julen er i hus. Det der ikke er styr på, er alle småtingene, men det kommer nok, inden i morgen aften. Om lidt sætter jeg mig i sofaen og øger maskeantallet i det hækleprojekt jeg er i gang med, mens jeg lader julefreden indhente mig.

Dagen i dag er gået med diverse " jeg skal jo også lige huske" gøremål, og så har jeg været på kirkegården og ønske go jul.

Billederne er diverse julegaveprojekter, hvor både produkt og indpakning er håndlavet. Lo'et med Ældstesønnen, var nødt til at skulle med, for magen til dejligt billede af min knap 14 årige, skal man lede længe efter! Jeg begriber ikke hvor tiden er fløjet hen, for det er da ikke ret længe siden han var tre år og glædede sig vildt til juleaften. I år, tror jeg han glæder sig mest til nytårsaften, og til at at det er helt OK at lave løjer.

Rigtig Glædelig Jul til jer der måtte læse med derude.

Ingen kommentarer: