torsdag den 22. januar 2009

"I Luuv Ju"....



Der er kommet friske forsyninger i fru Hansens kælder med det dejligste papir der er lige i øjet til Valentines day.
Om nu man evt skulle mene at det er noget værre amerikaniseret reklame halløj, og derfor være en anelse i mod konceptet, syns jeg at man skulle vende det lidt på hovedet og gribe muligheden for at fortælle sin kæreste, mand, gemal eller hvad man nu kalder ham/hende at vedkommende er højt elsket og ikke kan undværes.
Det kan vi alle trænge til at høre en gang i mellem, så brug fantasien og få det fortalt, så din partner hvertfald ikke er i tvivl.

Jeg ved uden tvivl hvad jeg skal i weekenden. Jeg skal i scraphjørnet, og hygge mig med alle de gode sager jeg har liggende og frister noget så skrækkeligt :)

Vi ses, når jeg har fået omsat nogen af mine tankeprojekter ud gennem fingrene..

1 kommentar:

Helle Sahl sagde ...

Det glæder jeg mig til. :o)