søndag den 25. januar 2009

I love U .. & Chokolade ...






Jeg ville jo egentlig starte med at lave et valentins,minialbum. Men så var det jo at jeg kom i tanke om at hvis der er noget som både jeg og hr.GeneralMajor elsker , er det et godt stykke mørkt chokolade til vores kaffe.
Jeg har som regel noget på lager, og da jeg til jul lavede flere mandelgaver efter samme princip, var der ikke ret langt fra tanke til handling.
En, to, tre: igang med linealen og tage mål, og ret hurtigt efter sad jeg med en lille gave til ham jeg deler avis med :)

Hvis man gerne vil tage projektet i nærmere øjesyn, så kommer den til at ligge i Fru Hansens kælder engang fra mandag eftermiddag og et stykke tid frem.

Nyd resten af din weekend, for det er det man har dem til :)

6 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Ser dejligt ud. Synes ellers jeg havde svært ved at se hvad jeg kunne gøre med den serie papir. Måske jeg kan pynte noget uden sukker, for vi er på afvænning her hjemme.

fie & Co sagde ...

Mums det ser lækkert ud og sikke mange dejlige detaljer;0)
Nu vil jeg så håbe, at jeg kan lade være med og spise den nu den skal ligge og blomstre lige ved siden af mig hver dag:0)

Heidi sagde ...

super flot som du har fået den lavet ;o)

Pia sagde ...

Det ser rigtig flot ud med den pyntede chokolade, skønne farver du har brugt

Tanja sagde ...

WOW hvor er det chokolade da bare pyntet for sejt... :o)
Uhmmm det ville jeg gerne have som gave...

Scrapknuzz Tanja

Joan sagde ...

Hej Rikke.
Vildt flot og fantastiske sammensætning af farver :)
Joan