tirsdag den 2. juni 2009

Lykkens Pamjulefis..










Mens jeg sad i skyggen og nød en gang salat med friske rejer, lyttede til børnenes snakken og fnis, og klappede hunden ind i mellem, eller blev strøget over benet af en pjuskte, kraftig kattehale, blev jeg enig med mig selv om jeg faktisk følte mig så skrækkeligt godt tilpas, lige der midt i det hele.

Man skulle da være et utaknemmeligt skarn hvis ikke man evnede at nyde en så pragtfuld dag, som vi havde i haven i går.

Brætspil og kaffe.. Is i uanede mængder.. drama i verdensklasse da hund og kat i fælleskab fangede en mus - Hund løb af med sejren og vogtede stolt over byttet resten af dagen..
Afsluttet af en Paella der lykkedes ualmindeligt fantastisk.. Sikkert pga Generalmajorens friskskudte torsk..og mættede ikke bare os men gode venner der pludselig kom forbi..

En time eller to i sofaen med hæklenålen, mens ny organisering af sygrej, garnlager og scrapartikler blev planlagt i hovedet .. Kors hvor jeg dog ønsker mig et rum til alle mine udfoldelser, så vi igen kan få noget der bare tilnærmelsesvis minder om en stue!!

Og så op her til morgen.. Til et køkkengulv, forgang og baggang der var blevet mø(j/g)sommeligt {der er frit valg alt efter hvordan man definerer en udtværet fisk} pyntet af hund og kat der igen havde været på jagt..

Nu er gulvene vasket, og jeg er hende der skal igang med lidt scrap der skal være klar til på torsdag :)

Jeg håber du får en dejlig tirsdag..

1 kommentar:

Dorte Lyager sagde ...

*LOL* - det køkkengulv må have været fantastisk!!!