lørdag den 6. juni 2009

Jeg var lige heldig..




Onsdag eftermiddag stod på tur i det blå, for begge drenge var taget hjemmefra. Vi lagde den vej af Ole og jeg var så heldig at han ud over to spisetallerkener, også havde en dejlig stak æggebægere ..

Efter både kaffe og kik hos Oles nabo, som sælger biler, havde vi en fantastisk gåtur med oplevelser fra både, rådyr, dådyr, krondyr og en hulens masse fasaner i Pajhede skov..

Så var det hjem og under dynen, for at blive klar til en rigtig lang torsdag med kulturnat på museet, hvor jeg sad med scrap i arkivet indtil klokken 22.00 - Og der var SÅ mange søde gæster, så jeg glæder mig til næste gang.

Idag da gemalen kom hjem fra jagt, havde han holdt ind ved et lille loppemarked - Og fundet det store Aluminia, Corinna, ovale fad .. til en pris der svarer til ca. 10 bananer i Fakta

Nøj hvor har jeg en dejlig mand :D

Ingen kommentarer: