søndag den 2. november 2008

SuperCrop




Hele lørdag den 1.November blev brugt på et enormt hyggeligt efterårscrop, som Sofie havde stablet på benene i vores lokale Bingo hal. Der var masser af plads til alle vores medbragte kæmpetasker af forskellig slags, og foruden Sofies egen butik, var også de svenske "Magnolia" stempler tilstede sammen med Anne Tormose fra The Paperfarm. Anne holdt et fabelagtigt kursus i at lave "brevskriversæt" og billeder af det, skal nok komme, når jeg er færdig med mit pynt.

Jeg fik handlet lidt nye ting ( ja der står virkelig lidt) og snakket med en masse dejlige piger fra hele det ganske danske land.
Og så fik jeg lavet hele to LO's, som i kan se ovenfor, havde jeg en svaghed for fødder som motiv i vores sommerferie, så mine Layouts er blevet lidt anderledes, men jeg er selv blevet glad for dem. Faktisk så glad, at jeg lige nu overvejer om jeg skal sætte mig ved scrapbordet, eller om sofaen og hækletøjet skal vinde, for til trods for en god lang nats søvn, er jeg på rekreationsstadiet i dag.

Fortsat god søndag ..

3 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Nå det var dit barn fra den anden ende. Jeg havde kigget på LOét og ros det, men jeg kunne jo ikke se at du havde lavet det. Det andet er også rigtig flot. Det kunne jeg også strakts se var dit.

Eva (Fister) sagde ...

Super flotte layouts.

Ditte sagde ...

Skønne LOer, i rigtig Rikke style..