onsdag den 12. november 2008

Endnu en Ugle



Som sagt mange gange før, er der et eller andet med mig og de der ugler. I lørdags på Vendsyssel Historiske Museum, opdagede jeg én, der ellers har sneget sig uden om mit blik. Jeg har set og gået igennem den dør dagligt gennem små to år, og alligevel var det først nu jeg så den.
Til gengæld vil jeg ligge bedre mærke til den når jeg så småt starter op på arbejde igen i slutningen af næste uge. Jeg glæder mig faktisk, så det skal nok blive godt.

Jeg er allerede så småt i julehumør og er igang med at planlægge hvilke kager der skal bages i år, hvilken slags konfekt der skal laves og gøre klar til de første gaver.

Er du så småt i gang med forberedelserne ?

3 kommentarer:

BellaMio sagde ...

Jeg er slet ikke gået i gang, men ville egentlig gerne!! Jeg har dog tænkt lidt på julekortene.., så jeg må se at komme i gang!! :-) Sød ugle forøvrigt..

LineMo sagde ...

julekalender pakker er indkøbt julegaver venter lidt endnu.
Julepynt er fundet frem og delt i dit og mit og bliver først sat op d. 15 december da jeg skal flytte d. 14.

Heidi sagde ...

jo jo her i fuld gang,, pakke kalender til 4 pers er færtig... halvdelen af julegaver i hus så det går somd et skal...
Pøj pøj med start på job igen ;o)