lørdag den 8. november 2008

Lørdag, meget tidlig morgen..



Jeg har sovet som en sten de første fem/seks timer af natten. Ole Lukøje må ha givet mig forkert dosis, for allerede lidt over fire var jeg vågen første gang, og efter ihærdige forsøg på at fortrænge min vågenhed, overgav jeg mig og stod op.

Jeg har pakket, så man skulle tro jeg ville flytte hjemmefra, hvilket jeg på ingen måde over hele hovedet har planer om, men det er da imponerende at man kan glæde sig meget til at komme på Museum.

Rigtig god lørdag til jer alle derude, jeg er sikker på det bliver en go' en af slagsen.

1 kommentar:

Heidi sagde ...

håber du havde en rigtig god lørdag ;o)
De er bare så super flotte dine æsker og jeg er så træ af jeg ikke kan deltage på tirsdag øv øv håber måske du kunne have lyst til at afholde et mere for vil rigtig gerne lære at lave disse flotte æsker ;o)