søndag den 2. august 2009

Kreativitet og copic tusser


Vi er tilbage på hverdagens bane, og en af de sidste feriedage blev brugt som scrapdag. Jeg fik ikke lavet så meget, men LilleJoe var rigtig produktiv. Mit kamera trænger vist til en "efterferietuning" for jeg synes ikke jeg kan få billederne skarpe. Så derfor er der kun det ene, fra bagsiden af et kort jeg lavede.. Stemplet er købt som pdf. fil via nettet, printet ud på karton, farvelagt med copic, skåret ud og siden limet fast/ detaljer fremhævet med 3D puder..

Der er en del projekter på bedding, både i papir og garn, så der kommer nok flere billeder en af dagene.

Ferien er nydt i meget store mundfulde, til trods for det kedelige sommervejr, så nu er det tilbage til hverdagen for fuld musik..

Det skal nok blive godt ..

Ingen kommentarer: