lørdag den 21. marts 2009

Jeg har fået en smule Pip, Gok gok






I Vissenbjerg var der alverdens fristelser, ud over det fantastiske nye strikkekoncept fra Knitalot Jeg tror ikke jeg rigtigt fik set det hele, men to ting fangede mit øje denne gang. Dels blev jeg fanget af en suspekt trang til at brodere, så jeg har fået et ministartkit med hjem (med en kærlig tanke til min afdøde farmor) og så købte jeg en opskrift på nogen filtede/tovede høns og påskeharer. De er superhurtige at lave og rigtig søde. Da de første fem var røget af pindene og i vaskemaskinen, gik jeg i gang med at udtænke to andre modeller. Det kan godt være jeg "Kun" har genopfundet den dybe tallerken, for jeg er så nogen på messen der ligner rigtig meget, men jeg har lavet dem selv ud fra hvordan jeg tror de sku være. Hvide Kyllerylle med de farvede pletter, er ham jeg indtil videre er mest glad for, og min crazy søster havde nær kidnappet ham med sig hjem i aftes. Jeg satser på at der bliver lavet flere af hans model inden vi når påske, men nu må vi lige se, det kan godt være en smule 'kavt' at liggestrikke, men det er bedre end ikke at ha noget i hænderne.

den her weekend står på tøsehygge med lillepigen, og ellers fortsætter jeg med at prøve på at komme på benene igen. det trækker tænder, men jeg er f***** stædig!

Ingen kommentarer: