tirsdag den 3. marts 2009

Forår, please...





Jeg får ikke scrappet så meget for tiden. Ryggen værker og der er for lidt energi at tage af, men i dag har jeg i små ryk af fem ti minutter fået lavet en lille forårsæske, der forhåbentlig kan bringe en smule forår inden døre.
Æsken fik jeg til jul i scrapjulegave af Heidi, via fru Hansens pakkeleg, og den er meget simpelt pyntet med papir fra Imaginisce.
Inden i er der placeret en lille håndfuld hjemmehæklede svampe, efter opskriften fra Stof og stil, den er simpelthen en genial måde at få brugt lidt af sine bomuldsrester.

Papiret er rigtig lækkert at arbejde med, og jeg glæder mig til at jeg igen kan holde til at sidde lidt mere ved mit hobbybord :)

2 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Nej hvor er den nuttet. Det er da forår. Vi må jo starte i det små, mens vi venter på vejret.

Tanja sagde ...

Hvor er det svampe da bare for cute... :o)
Mon ikke foråret er lige om hjørnet..
Scrapknuzz Tanja