torsdag den 4. september 2008

Jeg har fået en award



Her går ting ikke så hurtigt lige for tiden, men verdens dejligste Ditte har givet mig en award på hendes blog.
Tusind tak for det!

Disse regler følger med awarden:
1. The winner can put the logo on her blog
2. Link the person you received your award from
3. Nominate at least 7 other blogs
4. Put links of those blogs on yours
5. Leave a message on the blogs of the girls you`ve nominated

Jeg skynder mig at sende awarden videre i vilkårlig rækkefølge:


Liselotte
Tusindfryd
Cecilie
Lisette
Anette
Nancy
Dawn

Tak for alle de varme fødselsdagshilsener jeg fik igår. De varmede i en kold tid. Som nogen af jer sikkert ved, er jeg igen smidt til tælling, så det næste lange stykke tid kommer til at gå med at komme til hægterne igen.

Jeg vil blive ved med at poste, når der er noget nyt at byde på, men bær over med at her i perioder godt kan være lidt stille. Jeg lover at jeg vender frygteligt tilbage ;)

3 kommentarer:

Dawn Inskip sagde ...

what a sweetheart you are - thank you so much hun xx

Inge-Britt Pedersen sagde ...

Pas på dig selv - jeg vil tænke på dig.

~Nancy~ sagde ...

Thank you so much for giving me this award!!! I'm so honored!!! XOXO