lørdag den 20. september 2008

garn, garn garn ...





Min scrapkreativitet ligger stadig underdrejet sammen med mit helbred. Jeg håber på det snart vender og går den rigtige vej, for i guder hvor er det dog frustrerende, når ens korpus ikke vil samarbejde, til trods for piller, massager og andre alternartive muligheder.

I mellemtiden, kan man da heldigvis gør indhug i garnbeholdningen.
De mønstrede sokker er fra et gammelt kup jeg gjorde år tilbage, desværre husker jeg ikke hvad garnet hed eller hvilket firma det er fra. De hulmønstrede hvide rullemantiske sokker er lavet af ganske almindeligt strømpe garn fra et eller andet supermarked, og endelig er der mit slibestensmønstrede tørklæde. Det er lavet af sort kaunigarn og en farveskiftende strømpegarn fra Noro.Simpelthen vild luksus, men man kan da ikke andet end at blive glad af at se på de farver, vel ?

Hvis der er nogen der gerne vil ha' et lille kursus eller et par fif, må i lige sige til :)

Pas godt på jer selv derude, og ha en rigtig go' weekend!

1 kommentar:

Ditte sagde ...

Pyt med at få scrappet, når du får kreeret så lækre strik- og hæklesager. Elsker multigarn, der fremtryller vidunderlige farver og mønstre mens man strikker. Synes de hvide/råhvide? sokker er super feminine og af den slags jeg ville ønske der indgik i min garderobe. Og kauni...UMM!! Du ved jeg selv strikker i det garn, og har nu sat mig for at blive færdig med den trøje jeg strikker i det. Mangler da også kun 2 ærmer, men da den skal filtes efterfølgende skal den strikkes noget stor. Håber jeg bliver færdig (en dag!) Håber ellers du snart kommer på toppen igen, knus og tanker fra mig til dig