torsdag den 14. august 2008

Supermor der ikke virker og sønnen de kaldte "bulen"



Jeg er erklæret ukampdygtig pga de pokkers til løse led jeg er udstyret med. Havde jeg været 7 år gammel og født i en anden tid, var jeg nok blevet sendt på svagbarnskoloni hos en gæv jydsk landmandsfamilie, med masser af frisk luft og sødmælk .. SUK!

Fra mine pladser, hvor jeg henholdsvis ligger og sidder lige så stille, kan jeg så være familien behjælpelig med madopskrifter, lektielæsning og kærlige formaninger. Jeg prøver for så vidt muligt at undlade at bide hovederne af nogen, for det er jo nu engang ikke deres skyld at jeg har så djævelskt ondt.

Ældste søn er nu hjemvendt fra skole og kom susende ind og fortalte at han nok skulle støvsuge når han havde kigget til killingerne.
På vej ud stopper jeg ham og spørger:


"Hvad er der sket med dit ansigt?"

"min cykel kastede mig til Ippon på vej til skole...."

Ingen kommentarer: