lørdag den 16. august 2008

Jeg glæder mig ..


For jeg skal ud af huset i eftermiddag til tøsescrap.. jeg håber på at blive hjemmefra helt indtil i aften en gang. Hvis de smider mig ud inden, kan jeg bare fortsætte når jeg kommer hjem...

Som man kan se ovenover er jeg startet på de første fotos fra vores sommer ferie i Tyskland. Håber at jeg kan få en del lavet i løbet af dagen.

Som backup putter jeg et lille hækleprojekt i tasken, bare til hvis jeg skulle komme i krise. Og solen bare skinner.

Kan du ha' en dejlig lørdag :)

2 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Det er et dejligt layout og nogle rigtige gode billeder! Og dejligt du rigtig er kommet igang med og scrappe igen;0)

Nu må i hygge jer rigtig meget idag, jeg springer over denne gang og bliver hjemme og hygger med Micki. Vi er jo alene hjemme til engeng i nat, så jeg skal sy, scrappe og hækle... Pu ha, man blever jo næsten helt stresset af alt den "hygge".

Knus

Pia sagde ...

super gode billeder og et flot lo, dejlige fasrver og opsætning