tirsdag den 2. februar 2010

Kreativ dag i Asdal





Vi havde en rigtig hyggelig dag i Asdal, og glæder os allerede til næste gang.
Jeg har endelig fundet min scrapmojo igen, og fik lavet hele to LO's. Jeg er selv rigtig godt tilfreds med resultatet, taget i betragtning at jeg faktisk ikke har scrappet i et års tid, og man skal jo lige ind i rumlen igen.
Jeg har været så heldig at få billet til Scrap i Ejsing 6. Marts, så det bliver bare SÅ godt!

Vi er sådan ca. ved at være sneet inde, så jeg vil snart smide en gammeldags oksesteg i gryden, så kan den stå og hygge sig på komfuret, mens vi andre hygger i stuen.
Hvis ikke jeg skal sidde lidt ved scrapbordet, tror jeg at jeg skal en tur i strikkehjørnet.

Ib lå midt på gulvet mens jeg tog billeder, så I skal da lige se hvor lækker en far vores killinger har :)

Fortsat go' snestorm til dig :)

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Du har bestemt ikke mistet taget, Rikke. Dit kraft layout var min favorit. Det er bare så flot!! Tak for sidst - vi ses i Ejsing.
p.s. Ib er da for lækker!

Karina Beck sagde ...

Lækre layouts begge to. Jeg er både vild med OA og kraft papir.