søndag den 8. februar 2009

Sikke en søndag..





Der er sørme gået en uge siden jeg sidst fik opdateret. Influenzaen ville ikke gi' slip på mig, så alt er foregået i slowmotion herhjemme.
Da vi så nåede til weekend igen, kom der fart over feltet, og jeg har hængt i med neglene, hvilket altså må indrømmes at være hårdt, når man er så gammel en rusten cykel, som jeg nu engang er ...

Der har været fællestræning i Skalleruphallen, for alle de judoklubber der deltager i vendelboturneringen, og både Mindstesønnen og datteren min var med. Jacob er rykket op de øvedes rækker efter at være gradueret til grøn snip, så moren er ret stolt over at han kæmpede sig til en sølvmedalje til turneringen i dag

Jeg er jo ikke til megen nytte på måtten, men så kan jeg heldigvis passe det yngste skud på judostammen :)

Ingen kommentarer: