lørdag den 5. april 2008

Bølger





Lige pt hersker der en følelse af bekymring i mit liv. Min gamle mormor som betyder alverden for mig, er indlagt og flyttes frem og tilbage mellem diverse sygehuse. Det er utroligt hvor mange kræfter og energi sådan et møde med sygehusvæsenet kræver, så hvis nogen skulle mig mangle, ligger forklaringen i at jegbruger min tid, sammen med den dejlige dame, der har været den faste klippe i hele mit liv.

I Pauserne mellem sygehusbesøgene har jeg fået lavet et restetæppe færdigt. Haft to dejlige fjollehøns til at bringe lidt latter ind i stuen, og købt en ny ladning bouldsgarn, som gerne skal forvandle sig i mine hænder, til et bølgetæppe til Johannes nye pigeværelse.

God Weekend til jer derude

1 kommentar:

Dorte Lyager sagde ...

Rigtig god bedring med Olde. Ja, de gamle er guld værd i vores liv.

Tæppet er fantastisk - og endnu flottere i levende live. Jeg glæder mig til at se Johannes...