onsdag den 13. februar 2008

Inspirationer


Jeg fik et link til en blog for et stykke tid siden af min bedste veninde. Hver eneste dag siden, har jeg været inde og læse, sanse med mine øjne og lade mig inspirere. Ikke nok med at denne her kvinde skriver fantastisk, hun har også noget på hjertet, som både lader mig rive med, men også som giver mig et smil på læben.
Og så kan hun noget med farver- Godt nok er hun ikke scrapper, men det er fløjtende ligegyldigt- Jeg bliver så fyldt af livsglæde ved at se hendes farver og hendes billeder..
Sidst men ikke mindst, laver hun også mad, og inspireret af hendes tomatsovsfortælling fra i går, har jeg lige nu, en gryde hjemmegjort tomatsovs til at stå og simre på komfuret..

Men se selv,og lad dig gerne rive med på: http://www.slagtenhelligko.dk/

2 kommentarer:

Dorte Lyager sagde ...

Mums da....næste gang må du godt sige til i god tid, så jeg kan nå at vende kareten mod Hjørring.

- og du har ret. Liselotte er en fantastisk fortæller.

Helle Sahl sagde ...

Ja, den er fantastisk den side. Jeg har også fulgt med siden du fortalte mig om den....og den samme sovsen simrede hos mig igår:o)Den var bare lige en tand for sund, for min familie, som næsten alle valgte en rugbrød i stedet.